Doorgaan naar hoofdcontent

Oh dennenboom ...

Terwijl ik vorig jaar mijn kerststal haakte, kwam er een leuk patroon van kerstboompjes voorbij. Ik pinde het alvast, maar kwam er toen niet aan toe om aan de haak te gaan. 


Bij het tevoorschijn halen van de kerstspullen dacht ik weer aan die leuke kerstboompjes. Een duik in mijn restanten katoengaren, haaknaald erbij en heerlijk aan de haak. 


Samen met drie boompjes van Sostrene Grene en twee kaarsjes is mijn dennenbos compleet.


In de keuken een kleine sneeuwwereld.



Ook de kerststal gaf ik weer een mooi plekje.




Reacties

  1. Wat een leuke boompjes. Ik begin altijd te laat met mijn kersthaaksels haha. Misschien eens in januari bezig gaan met kerstdingen haha. Heel leuk gemaakt, ook je kerststal.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide super leuk, zowel de boompjes aals de stal.
    Heerlijke hobby is het toch hè, dat haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boompjes en gezellige kerst hoekjes, een warme sfeer :)
    Groetjes en gezellige dagen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk allemaal.
    Ik heb vandaag ook een kerststalletje gehaakt. Morgen hopelijk licht genoeg om een foto te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, die boompjes. Ziet er heel stijlvol uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie tafereeltjes, ilse!
    Fijne zondag, groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Ilse, heel mooi tafereel!!

    Groet Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!
Dank je wel!